Konsulentydelser og support:
Få hjælp til din Miralix-løsning

Vi står klar til at hjælpe, hvis du har brug for hjælp i forbindelse med din Miralix-løsning.

Vi kan både hjælpe med forberedelse til implementering og projektledelse i forbindelse med opstart; uddannelse af dine medarbejdere, så de er klædt godt på til at bruge det nye værktøj samt med integration til nogle af de andre systemer din virksomhed bruger.

Desuden kan vi hjælpe, hvis du oplever fejl eller gerne vil have tilpasset opsætningen af din løsning.

Sidst, men ikke mindst, tilbyder vi assistance til måling og statistik, så du får mest muligt ud af den data jeres system genererer.

Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om vores support og forskellige konsulentydelser:

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Konsulentydelser-og-support-hos-Miralix.png

Drift og assistance 

– på din Skype for Business-løsning.

HelpDesk med vagtordning 

– så du er dækket 24/7.

Måling og statistik

– så du kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag.

CRM og ERP-integration

– for en nemmere arbejdsdag.

Uddannelse og projektledelse

– så du får den bedste start med din Miralix-løsning.

Overvågning og drift 

– af din Miralix-løsning, så der er så høj oppetid som muligt.

https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.png

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.