Support 24/7

Hos Miralix står vi klar til at hjælpe dig, uanset hvornår du har brug for det. Vores helpdesk sidder klar til at give dig support inden for de følgende åbningstider:

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

Har du brug for hjælp om aftenen, i weekenden eller på helligdage, er du velkommen til at benytte dig af vores vagtordning, der dækker alle andre end de ovenstående tidspunkter.

Bemærk: Hvis vi skal hjælpe med at konfigurere, fejlrette og opdatere din løsning, har vi brug for fjernadgang. Læs vores retningslinjer for fjernadgang her.

Kontakt vores helpdesk

Telefonnummer: + 45 76 41 09 79

Email: hd@miralix.com

Driftstatus

Driftstatus: OK

Der er ingen driftinformation vedr. Miralix View og Miralix Online.

Aktuel version: 5.3

Ved at opgradere til version 5.3 får du bedre lyd, performance og brugervenlighed, herunder:

– mulighed for notifikationer på SMS og E-mail ved opfyldelse af din virksomheds angivne betingelser; eks. hvis der ikke er nogen agenter til at modtage kald.

– mulighed for at sætte flere forskellige hot items på den samme kø.

– indsamling af samtykke til optagelse af samtaler.

– en mere intuitiv Voicemail-fane i KontaktCenter-klienten og flere muligheder for sortering.

TeamViewer

For at løse en udfordring hurtigt muligt, kan det nogle gange være nødvendigt for vores specialister at se, hvordan jeres system ser ud fra en brugers skærm. Til det formål bruger vi TeamViewer.

Klik på TeamViewer-logoet for at downloade programmet og give vores supportere tilladelse til at tilgå din computer:

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/2018/10/Faa-remote-support-af-Miralix-support-download-Teamviewer-her.png?resize=320%2C73&ssl=1

Kom hurtigt tilbage til normalen

Det er altid til at vide, hvornår en udfordring opstår. Derfor står vores professionelle HelpDesk klar til at hjælpe dig døgnet rundt hver eneste af årets 365 dage.

Sådan er support-processen hos Miralix:
Når du som kunde kontakter os, identificerer vi dig i vores CRM-system. Via vores historik kan vi hurtigt slå fast, om der er tale om en ny udfordring eller en, vi har stødt på tidligere.

Så snart vi har identificeret og kategoriseret hvad det drejer sig om, finder vi den helt rigtige problemløser til dig. Så vidt muligt sikrer vi, at det er samme person, der hjælper dig fra gang til gang. På den måde kan du få genoprettet jeres service så hurtigt som muligt.

Når der er skabt overblik og vi har vurderet, hvor meget udfordringen haster og hvilke konsekvenser den kan have for din forretning, sætter vi hjælpen i gang.

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.