Support 24/7

Hos Miralix står vi klar til at hjælpe dig, uanset hvornår du har brug for det. Vores helpdesk sidder klar til at give dig support inden for de følgende åbningstider:

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

Har du brug for hjælp om aftenen, i weekenden eller på helligdage, er du velkommen til at benytte dig af vores vagtordning, der dækker alle andre end de ovenstående tidspunkter.

Bemærk: Hvis vi skal hjælpe med at konfigurere, fejlrette og opdatere din løsning, har vi brug for fjernadgang. Læs vores retningslinjer for fjernadgang her.

Kontakt vores helpdesk

Telefonnummer: + 45 76 41 09 79

Email: hd@miralix.com

Driftstatus

Status: OK.

Der er i øjeblikket ingen driftsinformation vedr. Miralix Online og Miralix View.

Aktuel version: 5.2

Ved at opgradere til version 5.2 får du:
Bedre performance og sikkerhed, foruden:

– Zendesk integration

– Tættere Cisco integration

– Glemt password funktion

– SIP Gateway optimering

TeamViewer

For at løse en udfordring hurtigt muligt, kan det nogle gange være nødvendigt for vores specialister at se, hvordan jeres system ser ud fra en brugers skærm. Til det formål bruger vi TeamViewer.

Klik på TeamViewer-logoet nedenfor for at downloade programmet og give vores supportere tilladelse til at tilgå din computer:

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/2018/10/Faa-remote-support-af-Miralix-support-download-Teamviewer-her.png?resize=320%2C73&ssl=1
https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-professionelle-kundeserviceløsninger-til-det-danske-erhvervsliv.jpg?resize=118%2C41&ssl=1

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix er Microsoft Gold Application Development partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.