Support 24/7

Kontakt vores helpdesk

Telefonnummer: + 45 76 41 09 79

Email: hd@miralix.com

Hos Miralix står vi klar til at hjælpe dig, uanset hvornår du har brug for det. Vores helpdesk sidder klar til at give dig support inden for de følgende åbningstider:

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

Har du brug for hjælp om aftenen, i weekenden eller på helligdage, er du velkommen til at benytte dig af vores vagtordning, der dækker alle andre end de ovenstående tidspunkter.

Bemærk: Hvis vi skal hjælpe med at konfigurere, fejlrette og opdatere din løsning, har vi brug for fjernadgang. Læs vores retningslinjer for fjernadgang her.

Driftstatus

Status: OK

Der er i øjeblikket ingen driftsinformation vedr. Miralix Online.

Miralix View: Grundet nogle opdateringsudfordringer mangler der data i agent og kaldsflow rapporterne for den 23/01. Vi arbejder på at udbedre fejlen.

Få fjernsupport af Miralix' HelpDesk via Teamviewer

For at løse en udfordring hurtigst muligt, kan det nogle gange være nødvendigt for vores specialister at se, hvordan jeres system ser ud fra en brugers skærm. Til det formål bruger vi TeamViewer.

Klik på TeamViewer-logoet ovenfor for at downloade programmet og give vores supportere tilladelse til at tilgå din computer.

Selvbetjening

Via vores selvbetjeningsportal, Miralix Self-service, kan du selv gøre nogle af de ting, du ellers skal have fat i vores Helpdesk eller en tekniker for at gøre. Med Miralix Selfservice kan du døgnet rundt:

• oprette fejlmeldinger direkte i vores helpdesk system.
• se status på sager, der tidligere er oprettet.
• downloade vejledninger og software til den release I bruger.

Selvbetjeningsportalen tilgås via https://selfservice.miralix.com/login.

For at få adgang til Miralix Self-service, skal du kontakte vores Helpdesk. Så vil én af vores kundeservicespecialister oprette et personligt login til hver af de brugere, der skal have adgang fra din arbejdsplads.

Hver bruger er sikret med et personligt login og en to-faktor SMS-kode.

Kom hurtigt tilbage til normalen

Det er aldrig til at vide, hvornår en udfordring opstår. Derfor står vores professionelle HelpDesk klar til at hjælpe dig døgnet rundt hver eneste af årets 365 dage.

Når du som kunde kontakter os, identificerer vi dig i vores CRM-system. Via vores historik kan vi hurtigt slå fast, om der er tale om en ny udfordring eller en, vi har stødt på tidligere.

Så snart vi har identificeret og kategoriseret hvad det drejer sig om, finder vi den helt rigtige problemløser til dig. Så vidt muligt sikrer vi, at det er samme person, der hjælper dig fra gang til gang. På den måde kan du få genoprettet jeres service så hurtigt som muligt.

Når der er skabt overblik og vi har vurderet, hvor meget udfordringen haster og hvilke konsekvenser den kan have for din forretning, sætter vi hjælpen i gang.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden