Teknisk kundedag
d. 17. maj

Er du IT-chef, IT-administrator eller IT-supporter og arbejder du til dagligt med den tekniske side af jeres Miralix-løsning? Så vil du ikke gå glip af vores tekniske kundedag.

Her kan du bl.a. netværke og sparre med andre Miralix-kunder; høre om det seneste nye fra Miralix og få en indblik i hvad der er på vej. Vi vil selvfølgelig også gerne høre om dine ønsker til fremtidens KontaktCenter.

Der er altså flere gode grunde til at booke en plads og du finder tre mere i afsnittet “Flere gode grunde til at deltage” nedenunder tilmeldingen.

Program

  • 09.30 – 10.00: Kaffe og rundstykker (valgfri)
  • 10.00 – 10.10: Officiel start og velkomst
  • 10.10 – 12.00: Deep dive:
            • 1) Softphone i Miralix Go
            •  2) Etablering af webchat
  • 12:00 – 13.00: Frokost, networking og demo af de nyeste headsets fra de mest populære mærker
  • 13.00 – 13.45: Deep Dive: Miralix View
  • 13.45 – 14.00: Kaffe og kage
  • 14.00 – 15.00: Roadmap og ønsker til udviklingen
  • 15.00: Det officielle program slutter
  • 15.00-15.30: Netværk og dialog på tværs (valgfri)

Tid og sted

ERFA-dagen holdes tirsdag den 17. maj kl. 10-15 hos Miralix, Snedkervej 5, 8722 Hedensted.

Klik her for rutevejledning via Google Maps.

Tilmelding

Vil du med til vores kundedage, skal du tilmelde dig via kontaktforularen nedenfor. Du er først tilmeldt, når du modtager en bekræftelse via mail.

Når du tilmelder dig, accepterer du vores privatlivspolitik. Du accepterer samtidig at modtage mails vedrørende dette arrangement.

    Flere gode grunde til at deltage

    Gratis gave: 1 Miralix Go-licens inkl. softphone

    Vi sætter stor pris på at du tager en dag ud af kalenderen for at være med til vores tekniske kundedag. Som tak får du som deltager 1 gratis Miralix Go-licens inkl. softphone, så du ved selvsyn kan opleve, hvordan vores KontaktCenter app kan skabe værdi i dagligdagen for dig og dine kollegaer.

    Licensen er din lige så længe din arbejdsplads har en Miralix-løsning.

    Kom og se de nyeste headsets

    Tager du med til vores tekniske kundedag, har du også mulighed for at se det nyeste nye indenfor headsets. Vi har nemlig inviteret Poly, EPOS og Jabra med og i frokostpausen vil de vise deres nye modeller frem. Så kig forbi foyeren og få stillet din nysgerrighed.

    Måske du endda er heldig at vinde noget fra én af dem, hvis du stiller dagens bedste spørgsmål under de officielle indlæg?

    Forkæl dine smagsløg i vores food truck

    Vi har bestilt en food truck, der står klar til at forkæle dine smagsløg. Det er hurtigt, lækkert og så kan du selv sammensætte maden med de ting, du bedst kan lide.

    Vi vil gerne sikre, at du både kan få stillet sulten, netværke og nå forbi udstillerne i foyeren, hvis du har lyst. Derfor har vi gjort frokostpausen lidt længere end på tidligere kundedage.

    Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

    Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

    Snedkervej 5
    DK-8722 Hedensted
    CVR nr.: 26231345

    Tlf: +45 76 41 09 00
    Email: info@miralix.com

    Ring til helpdesk

    Email helpdesk: hd@miralix.com

    Åbningstider

    Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
    Fredag: Kl. 08.00-15.00.

    > Gå til support-siden

    Miralix er Microsoft Gold Communications partner
    Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
    Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden

    Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.