Udskiftning af telefonanlæg:
Opgrader til et Miralix KontaktCenter

Er det ved at være på tide at udskifte dit gamle telefonanlæg? Ønsker du samtidig at håndtere jeres kundekontakt mere intelligent – med større fleksibilitet, højere oppe-tid og hurtigere svartider?

Med et Miralix KontaktCenter er du sikret en bedre kommunikation, såvel internt som eksternt, fordi det bliver nemmere at komme igennem til dig for såvel kunder som kollegaer. Det giver glade kunder og letter samarbejdet med kollegaerne.

Når du udskifter dit gamle telefonanlæg til en softwarebaseret løsning som vores, er du ikke længere bundet af lange kabler eller en stor serverpark. Det giver din virksomhed større fleksibilitet. Du kan nemlig få en kontaktcenter løsning, der er placeret i skyen så du slipper for at tænke på alt det, der omhandler opsætning, back up, drift og vedligehold – for den klarer vi.

Har du en IT-afdeling, der gerne vil have mulighed for at stå for den daglige drift, så kan en on-premise installation i stedet være det rigtige valg for dig.

Uanset hvor du vælger at placere vores software, får du en Miralix-løsning, der er udviklet af in-house specialister og en døgnvagt-service, der altid står til rådighed.

Og i modsætning til tidligere, hvor bordtelefonen måtte efterlades på kontoret, kan du nu tage kontaktcentret med dig i lommen via vores mobilapp, Miralix Go.

Det er også muligt at beholde dit eksisterende telefonsystem og blot udbygge den del af løsningen, som giver de nye funktioner I mangler fra kontaktcentret. På den måde vil du kunne beholde jeres nuværende telefonløsning og operatør.

Med kontaktcentret får du en skalerbar løsning, der kan tilpasses til netop din virksomhed og med flere uundværlige funktionaliteter, herunder Miralix Supervisor Add-on-modulet til nem opsætning af kø-funktioner, beskeder, åbningstider, helligdage samt muligheden for både at måle og føre statistik, og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Vi hjælper dig trygt igennem implementeringen, så du får den bedste start med dit nye kontaktcenter og får størst værdi af løsningen allerede fra første dag. Læs hvordan vi hjælper dig godt i gang her.

Udskiftning af telefonanlæg til Miralix Kontaktcenter

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner
Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden