Udskiftning af telefonanlæg
Opgrader til et Miralix KontaktCenter

Er det ved at være på tide at udskifte dit gamle telefonanlæg? Ønsker du samtidig at håndtere jeres kundekontakt mere intelligent – med større fleksibilitet, højere oppe-tid og hurtigere svartider?

Med et Miralix KontaktCenter er du sikret en bedre kommunikation, såvel internt som eksternt, fordi det bliver nemmere at komme igennem til dig for såvel kunder som kollegaer. Det giver glade kunder og letter samarbejdet med kollegaerne.

Når du udskifter dit gamle telefonanlæg til en softwarebaseret løsning som vores, er du ikke længere bundet af lange kabler eller en stor serverpark. Det giver din virksomhed større fleksibilitet. Du kan nemlig få en kontaktcenter løsning, der er placeret i skyen så du slipper for at tænke på alt det, der omhandler opsætning, back up, drift og vedligehold – for den klarer vi.

Har du en IT-afdeling, der gerne vil have mulighed for at stå for den daglige drift, så kan en on-premise installation i stedet være det rigtige valg for dig.

Miralix Kontaktcenter - populært softwarebaseret telefonanlæg
Softwarebaseret telefonanlæg fra Miralix

Uanset hvor du vælger at placere vores software, får du en Miralix-løsning, der er udviklet af in-house specialister og en døgnvagt-service, der altid står til rådighed. Og i modsætning til tidligere, hvor bordtelefonen måtte efterlades på kontoret, kan du nu tage kontaktcentret med dig i lommen via vores mobilapp, Miralix InShare.

Faktisk er det muligt at beholde dit eksisterende telefonsystem og så blot udbygge den del af løsningen, som giver de nye funktioner I mangler fra kontaktcentret. Det betyder, at du vil kunne beholde jeres nuværende telefonløsning og operatør.

Med kontaktcentret får du en skalerbar løsning, der kan tilpasses til netop din virksomhed og med flere uundværlige funktionaliteter, herunder et Supervisor-modul til nem opsætning af kø-funktioner, beskeder, åbningstider, helligdage samt muligheden for både at måle og føre statistik, og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Uanset hvor du vælger at placere vores software, får du en Miralix-løsning, der er udviklet af in-house specialister og en døgnvagt-service, der altid står til rådighed. Og i modsætning til tidligere, hvor bordtelefonen måtte efterlades på kontoret, kan du nu tage kontaktcentret med dig i lommen via vores mobilapp, Miralix InShare.

Faktisk er det muligt at beholde dit eksisterende telefonsystem og så blot udbygge den del af løsningen, som giver de nye funktioner I mangler fra kontaktcentret. Det betyder, at du vil kunne beholde jeres nuværende telefonløsning og operatør.

Med kontaktcentret får du en skalerbar løsning, der kan tilpasses til netop din virksomhed og med flere uundværlige funktionaliteter, herunder et Supervisor-modul til nem opsætning af kø-funktioner, beskeder, åbningstider, helligdage samt muligheden for både at måle og føre statistik, og dermed foretage den vigtige kvalitetssikring på f.eks. opkald, svartid, kø-belastninger og performance.

Miralix' Kontaktcenter og omstillingsbord er dit værktøj til intelligent håndtering af kundekontakt

Integrer jeres telefoniløsning med Miralix
KontaktCenter og omstillingsbord

Skal KontaktCentret og omstillingsbordet virke sammen med din virksomheds eksisterende telefoniløsning? Så fortvivl ikke; vi har nemlig udviklet vores produkter, så de kan integreres med de nedenstående populære telefoniløsninger. Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om, hvad vi integrerer til.

Er din løsning ikke på oversigten, er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om, hvorvidt den løsning du mangler kan udvikles.

Miralix til Cisco

Integrer kontaktcentret i din eksisterende telefoniløsning.

Miralix til Alcatel-Lucent

Kobl Miralix’ KontaktCenter direkte på din telefoniløsning.

Miralix til Ericsson-LG

Få et stærkt omstillingsbord til din virksomheds telefonløsning.

Miralix til NEC

Integration til den traditionelle telefoniplatform er stadig en mulighed

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.