Miralix til Microsoft Teams:
Få telefoni og kontaktcenter-funktionalitet i Teams-platformen

Vil du gerne kunne endnu mere i din Miralix Kontaktcenter-løsning, så kan du med fordel vælge at integrere den i Microsoft Teams. Teams giver dine medarbejdere de bedste forudsætninger for at samarbejde effektivt og på tværs af lokationer og afdelinger.

Teams samler de kendte Microsoft-værktøjer og integrerer dem til én samlet platform, hvor du kan samarbejde i dokumenter real-time, dele filer, chatte, holde videomøder og foretage opkald.

Alle værktøjerne ligger i skyen og dermed er Microsoft Teams med til at gøre din arbejdsplads moderne og fleksibel. Det gør nemlig, at du og dine medarbejdere kan samarbejde, uanset hvor i verden I arbejder fra.

Hvis din virksomhed enten har taget beslutningen om at bruge Microsoft Teams som kommunikationsplatform eller overvejer at gøre det, er det oplagt også at kigge på en tilhørende Miralix-løsning. Derved får du også en intelligent telefoni-løsning og kontaktcenter-funktionalitet.

Når du vælger at integrere Teams med Miralix, leveres løsningen via direct routing.

Læs hvordan konsulenthuset Progressive bruger Miralix til Teams-løsningen i casen “Intelligent telefoni i Microsoft Teams: Sådan sikrer Progressive god kundeservice 24/7“.

Udover de ting du som standard kan i Teams, kan du med Miralix til Teams-løsningen:

  • se dine kollegaers tilgængelighed via unified presence. Dermed kan du se, om dine kollegaer kan modtage opkald eller om du f.eks. skal sende en chatbesked eller ringe tilbage senere.
  • indgå i ringegrupper, uanset om du sidder på kontoret, er på farten eller arbejder hjemmefra.
  • omstille opkald til den medarbejder kunden sidst har talt med.
  • tage imod en besked og sende den til en kollega via en foruddefineret sms- eller mailskabelon.
  • give kunderne vigtig information allerede inden de bliver stillet om til en medarbejder.
  • give dine kunder mulighed for at blive ringet op, hvis der er kø, når de ringer.
  • se et øjebliksbillede af afdelingens performance, herunder service level, antal kunder i kø, antal ubesvarede opkald m.m.
  • se dybdegående statistik, der kan hjælpe dig med at træffe vigtige beslutninger.
  • integrere til populære kundeservicesystemer som f.eks. Zendesk.
Brug Teams som telefoniplatform med hosted direct routing fra Miralix

Relevante produkter, når du vælger Miralix til Microsoft Teams:

Miralix Office Operator

Få overblik med vores professionelle omstillingsbord.

Miralix Desktop Agent

Deltag i plukkekøer og et ubegrænset antal opkaldskøer på forskellige niveauer.

Miralix Supervisor Add-on

Se og tilpas opsætninger for din Miralix-løsning.

Miralix Core Access License

Få vist dine medarbejderes tilgængelighed igennem tlf. og kalenderstatus m.m.

Miralix InShare

Deltag i køer og modtag opkald, uanset hvor du befinder dig

Miralix View

Få statistik over virksomheden kaldsflow og performance.

Miralix Direct Routing for Microsoft Teams

Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i platformen.

Miralix Wallboard

Synliggør afdelingens performance i øjeblikket.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.