Vil du gerne kunne endnu mere i din Miralix Kontaktcenter-løsning, så kan du med fordel vælge at integrere den i Microsoft Teams. Teams giver dine medarbejdere de bedste forudsætninger for at samarbejde effektivt og på tværs af lokationer og afdelinger.
Teams samler de kendte Microsoft-værktøjer og integrerer dem til én samlet platform, hvor du kan samarbejde i dokumenter real-time, dele filer, chatte, holde videomøder og foretage opkald.
Alle værktøjerne ligger i skyen og dermed er Microsoft Teams med til at gøre din arbejdsplads moderne og fleksibel. Det gør nemlig, at du og dine medarbejdere kan samarbejde, uanset hvor i verden I arbejder fra.
Hvis din virksomhed enten har taget beslutningen om at bruge Microsoft Teams som kommunikationsplatform eller overvejer at gøre det, er det oplagt også at kigge på en tilhørende Miralix-løsning. Derved får du også en intelligent telefoni-løsning og kontaktcenter-funktionalitet.
Når du vælger at integrere Teams med Miralix, leveres løsningen via direct routing.
Læs hvordan konsulenthuset Progressive bruger Miralix til Teams-løsningen i casen “Intelligent telefoni i Microsoft Teams: Sådan sikrer Progressive god kundeservice 24/7“.
Udover de ting du som standard kan i Teams, kan du med Miralix til Teams-løsningen: