Skal du have opgraderet din telefoniløsning, står vi klar til at hjælpe.
Med mere end 26 års erfaring med telefoni til erhvervslivet har vi de bedste forudsætninger for at sammensætte den helt rigtige løsning til din arbejdsplads, hvad enten du vil have:
Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om de forskellige ting vi kan hjælpe med indenfor telefoni:
– internt i virksomheden, som en integreret del af Miralix KontaktCenter.
– så dine kunder kan få hjælp via char fra jeres hjemmeside.
Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.
Direct routing til Microsoft Teams
Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i platformen.
Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.
– til opkald der skal foregå via jeres computere ved hjælp af Voice Over IP-teknologi.
– til opkald der skal foregå via bordtelefoner ved hjælp af Voice Over IP-teknologi.
– vores software-baserede løsning passer til virksomheder i alle størelser.
– integrerede kommunikationsløsninger til din virksomhed.