Telefoni og chat:
Vi har den rigtige løsning til din virksomhed

Skal du have opgraderet din telefoniløsning, står vi klar til at hjælpe.

Med mere end 24 års erfaring med telefoni til erhvervslivet har vi de bedste forudsætninger for at sammensætte den helt rigtige løsning til din arbejdsplads, hvad enten du vil have:

Klik på ikonerne nedenfor for at læse mere om de forskellige ting vi kan hjælpe med indenfor telefoni:

Telefoni og chat

Chat

– internt i virksomheden, som en integreret del af Miralix KontaktCenter.

Opgaver

Tildel opgaver fra jeres CRM-system via chat i KontaktCenteret.

Direct routing til Microsoft Teams

Integrer virksomhedens telefoni i Teams, så I kan lave og modtage opkald i platformen.

Miralix SMS Gateway

Videregiv vigtig info til kollegaer via sms.

Softphones

– til opkald der skal foregå via jeres computere ved hjælp af Voice Over IP-teknologi.

SIP-telefoner

– til opkald der skal foregå via bordtelefoner ved hjælp af Voice Over IP-teknologi.

Integrationer til telefonsystemer

– bl.a. Cisco, Alcatel-Lucent, NEC og Ericsson-LG.

Telefonanlæg

– vores software-baserede løsning passer til virksomheder i alle størelser.

Unified communication

– integrerede kommunikationsløsninger til din virksomhed.