Kom på kundeservice kursus med Miralix og lær håndgribelige metoder og teknikker du kan bruge til at styre samtalen med dine kunder, til at skabe tillid, kommunikere proaktivt og til at nedtrappe potentielle konflikter. På kurset får du viden, du med det samme kan gå hjem og omsætte til endnu bedre service – og som dermed hurtigt kan påvirke kvaliteten af din arbejdsplads’ kundeoplevelser.
God kundeservice kan være en (rigtig) god forretning. Men for at kunne give god service, skal du først og fremmest vide, hvad en god serviceoplevelse består af. Og så har du brug for værktøjer, du kan bruge, hver gang du er i dialog med dine kunder.
Det får du her på kurset, som er udviklet specielt til dig, der arbejder professionelt med kundeservice og som gerne vil blive endnu bedre til at give gode oplevelser over telefonen.
Kurset klæder dig på i forhold til universelle elementer i god service såvel som elementer, der er særligt vigtige eller skiller sig ud, når kontakten foregår via telefonen.
Kurset tilbydes i samarbejde med Johnny Jensen fra Peopleteam, som hvert år underviser og uddanner hundredvis af servicemedarbejdere i både private virksomheder og kommuner. Det er på baggrund af hans erfaring derfra at dette kursus er udviklet.
Kurset holdes i grupper af maks. 20 personer, fordi vi dermed sikrer, at deltagerne får størst muligt udbytte af at være med.
Ønsker du at booke kurset eller har du spørgsmål til det? Så kontakt os via knappen nedenfor.
Når du kontakter os, accepterer du vores privatlivspolitik. Du accepterer desuden at dine kontaktoplysninger deles med PeopleTeam, som vi laver kurset i samarbejde med.