Uddannelse og projektledelse:
Få den bedste start med din Miralix-løsning

Uddannelse af dine medarbejdere

Det er vigtigt for os, at du kan høste fordelene af din Miralix-løsning fra første dag. Derfor tilbyder vi målrettede kurser og uddannelse til dine medarbejdere, inden for netop den løsning din virksomhed får implementeret.

Vores uddannelsesforløb er veltilrettelagte og pædagogiske, så de giver dine medarbejdere en tryg overgang til det nye udstyr og sikrer, at I alle får den bedst mulige start.

Vi har i mange år undervist receptionister i brug af vores PC-omstillingsbord og vi kender derfor de behov og udfordringer, receptionisten møder til hverdag. Med efteruddannelse kan du optimere opkaldsbetjeningen i omstillingen – med bedre kundeservice til følge.

Vi underviser også i brug af klient applikationer som f.eks. Skype for Business. For mange organisationer kan Skype for Business medføre store kulturændringer, og det kræver at dine medarbejdere ved, hvordan de skal bruge de nye værktøjer.

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Uddannelse-og-undervisning-i-Miralix-omstillingsbord-og-kontaktcenter.png?fit=839%2C555&ssl=1
https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Projektledelse-hos-Miralix.jpg?fit=974%2C645&ssl=1

Projektledelse

Hos Miralix ved vi, at et godt produkt ikke er nok i sig selv. Det er selvfølgelig kernen i det vi tilbyder, men for at du og dine medarbejdere kommer godt i gang med at bruge jeres nye løsning og får fuldt udbytte af den allerede fra starten, er det nødvendigt at tænke hele jeres virksomhed ind.

Så når du vælger en Miralix-løsning, kan vores projektleder hjælpe dig med at sætte fokus på, hvilke processer, personer og partnere, der kan bidrage til, at implementeringen af løsningen bliver en succes.

Vores projekthåndtering indbefatter en dialog om:

Produkt
Agenter, licenser, software og lyd

Processer
• Telefonpolitik, dokumentation og roller

Personer
• Nye arbejdsgange, uddannelse, tilvænning til nyt værktøj og nye roller

Partnere
Teleudbydere, eksterne konsulenter og andre områder i virksomheden

Projektledelse

Hos Miralix ved vi, at et godt produkt ikke er nok i sig selv. Det er selvfølgelig kernen i det vi tilbyder, men for at du og dine medarbejdere kommer godt i gang med at bruge jeres nye løsning og får fuldt udbytte af den allerede fra starten, er det nødvendigt at tænke hele jeres virksomhed ind.

Så når du vælger en Miralix-løsning, kan vores projektleder hjælpe dig med at sætte fokus på, hvilke processer, personer og partnere, der kan bidrage til, at implementeringen af løsningen bliver en succes.

Vores projekthåndtering indbefatter en dialog om:

Produkt
Agenter, licenser, software og lyd

Processer
• Telefonpolitik, dokumentation og roller

Personer
• Nye arbejdsgange, uddannelse, tilvænning til nyt værktøj og nye roller

Partnere
Teleudbydere, eksterne konsulenter og andre områder i virksomheden (f.eks. din virksomheds interne IT-afdeling).

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Projektledelse-hos-Miralix.jpg?fit=974%2C645&ssl=1
Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Har du brug for hjælp?

Så skriv endelig til os. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.