Unified communication og KontaktCenter
leveret hvor du ønsker det

Få Miralix on-premise eller hosted i skyen

Når du vælger en unified communication og KontaktCenter-løsning fra Miralix, kan du selv bestemme, hvor den skal placeres.

Vil du gerne selv have fuld kontrol og varetage drift og vedligeholdelse internt i virksomheden, kan vi installere løsningen on-premise på dine servere.

Vil du hellere overlade al drift og vedligeholdelse til os, kan vi installere løsningen i skyen via Miralix Online.

Læs mere om de to forskellige muligheder for levering af din unified communication og KontaktCenter-løsning fra Miralix via knapperne her:

Miralix unified communication kontaktcenter
Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Har du brug for hjælp?

Så skriv endelig til os. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.