Vend travlhed på telefonen til din fordel

Vil du gerne undgå, at travlhed ender
i tabt omsætning pga. tabte opkald og
utilfredse kunder?

I vores 12 siders whitepaper “Sådan bliver du klar til næste periode med spidsbelastning” får du 5 konkrete råd til at optimere dit kontaktcenter og sikre gnidningsfri kundeservice i pressede perioder.

Du får bl.a. effektive strategier til at:

  • Undgå tabte opkald
  • Optimere kundehåndtering uden unødige omstillinger
  • Forbedre kundetilfredsheden ved at udnytte telefonkøen
  • Anvende dataindsigter til at planlægge og optimere fremtidige perioder med spidsbelastning

Alt sammen til gavn for både din virksomhed og dine medarbejdere.

Udfyld formularen og modtag vores whitepaper med det samme






    Ved at indtaste dine oplysninger giver du samtykke til, at Miralix må kontakte dig via e-mail. Dine oplysninger behandles i overensstemmelse med GDPR og vil ikke blive delt med tredjeparter. Se vores privatlivspolitik her.

    https://www.miralix.dk/wp-content/uploads/Whitepaper_-640x776.jpg

    Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

    Miralix er Microsoft Gold Communications partner
    Miralix er Eliteleverandor til det offentlige 2021
    Miralix er certificeret af DNV efter ISO 14001 standarden