Miralix View er et statistikmodul, som giver dig adgang til statistiske data om alle hændelser i din KontaktCenterløsning og præsenterer dem på en grafisk overskuelig og lettilgængelig måde.
Miralix View bygger på 10 års erfaring med KontaktCenter-statistik, indsigt fra +500.000 afsendte kunderapporter samt en række workshops med både kunder, Business Intelligence-eksperter og User Experience-designere.
Med modulet får du unik indsigt i og overblik over din arbejdsplads’ kaldsflow og performance, så du kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag. Dataene kan blandt meget andet bruges i forbindelse med kvalitetssikring og optimering af jeres service, vagtplanlægning og afrapportering.
I seneste opdatering er funktionen rettighedsstyring blevet opdateret og vi har lanceret kundetilpassede rapporter, som er en ny funktionalitet.
Udvidet rettighedsstyring – Forbedret udgave
Den begrænsning der har været i systemet, hvor det kun har været muligt at tildele og definere en brugeradgang med op til 20 unikke rettigheder er fjernet.
Der er ikke længere nogen begrænsninger, så du kan oprette lige så mange rettigheder til en brugeradgang, som der er behov for.
Kundetilpassede rapporter – Ny funktion
Vi er glade for at kunne annoncere, at det nu er muligt at få lavet kundetilpassede rapporter i vores statistikmodul, Miralix View. Med den nye funktion kan I få oprettet kundetilpassede rapporter præcis efter jeres behov og få dybere indsigt i jeres Miralix løsning.
Miralix View giver et faktuelt billede af alt der sker i din arbejdsplads’ opkaldsflow. Du vælger selv detaljegraden samt hvilken tidsperiode du vil se tal for – om det skal være et år, en måned eller en time.
Med Miralix View kan du:
Miralix View er det mest avancerede værktøj til statistik og analyse af dit KontaktCenter og det giver dig de bedste forudsætninger for at træffe de beslutninger, der er bedst for din arbejdsplads, på et oplyst grundlag. Dataene overføres fra dit KontaktCenter til vores datacenter flere gange i døgnet. Dermed får du hurtig adgang til den seneste data.
Med Miralix View kan I få en statistik-pakke, der passer til jeres behov. Det gælder både hvad angår funktionaliteten, antallet af rapporter samt antallet af henvendelser, I ønsker at kunne tilgå.
Med Miralix View får du adgang til en række standard-rapporter, som gør det nemt for dig at arbejde med din arbejdsplads’ data. Standard-rapporterne er skabt efter grundig analyse af og indsigt fra 1000 forskellige kunderapporter, og de indeholder de KPI’er, der efterspørges på tværs af brancher og kundegrupper. Standard-rapporterne er opdelt i tre kategorier; køer, agenter og menuer, som beskrives hver for sig i afsnittet herunder. Hver af de tre kategorier har en række underrapporter.
KØ RAPPORTER
Her kan du se data på kø-niveau. Du kan f.eks. se gennemsnitlig vente- og taletid samt hvor mange opkald køen har modtaget og hvor mange af de opkald, der hhv. er besvaret, omstillet og tabt.
Derudover kan du se servicegrad og besvarelsesgrad for de enkelte køer, samt se belastningsgraden time for time over dagen. Når du ved, hvornår I får flest henvendelser og taber flest opkald, kan du tilpasse bemandingen derefter.
MENU-RAPPORTER
Her kan du se statistik ud fra de valg, der er foretaget i jeres IVR-menu. Det kan f.eks. være data om, hvor mange kunder der har bedt om at komme i kontakt med en bestemt afdeling via tastevalg; hvor mange der har foretaget sprogvalg, indtastet medlemsnummer osv.
Du kan også se, hvor mange der har ringet til jer uden for åbningstid.
Derved kan statistik på kø-niveau bl.a. være en stor hjælp, når du skal lave vagtplaner. Ud fra statistik fra en tilsvarende periode, kan du tilpasse jeres bemanding til det niveau, der med størst sandsynlighed gør at jeres kunder får den service, I ønsker at give, og samtidig sikre, at I ikke har flere agenter på arbejde end der er behov for.
AGENT-RAPPORTER
Her kan du se statistik på agent-niveau. Du kan trække mange af de samme data som beskrevet ovenfor, men for hver enkelt agent.
Det kan f.eks. være anvendeligt som del af en evaluering på medarbejdernes individuelle performance og fortsatte udvikling.
At træffe beslutninger er ikke altid let og uden data er det som at gætte sig frem! Med Miralix View kan i se jeres egen statistik og agere ud fra et oplyst grundlag.
Er I interesseret i at høre mere om hvordan vi kan hjælpe jer med at forbedre jeres kundeservice på baggrund af data og få endnu gladere kunder og medarbejdere?