Miralix Voicemail er en licens, der giver adgang til telefonsvarermodulet i dit KontaktCenter. Med telefonsvareren kan du yde en god service til dine kunder, selvom der ikke er mulighed for at besvare deres opkald.
Telefonsvareren kan bruges til individuelle, navngivne medarbejdere, der gerne vil kunne afspille en personlig hilsen, når telefonen ikke besvares, og give mulighed for at opkalderen kan lægge en talebesked.
På samme måde kan vores telefonsvarer tilknyttes de telefonnumre, din virksomhed modtager kø-opkald på, og bruges til gruppe-voicemail. Telefonsvareren kan f.eks. bruges, når der er lang ventetid på telefonerne eller hvis du gerne vil give dine kunder mulighed for at lægge en besked, når de ringer uden for åbningstid.
Alle agenter, der er tilknyttet en telefon-kø med tilknyttet telefonsvarer, kan aflytte de indkomne beskeder – enten ved at bruge Miralix Desktop-klienten eller ved at ringe ind og indtaste en pinkode.
Med Miralix Voicemail kan du også benytte dig af den tredje og meget populære mulighed for at få tilsendt en mail, hvor den indkomne talebesked er vedhæftet. På den måde kan talebeskeder nemt aflyttes, selvom du ikke sidder ved computeren og kan bruge Miralix Desktop-klienten.
Tag imod beskeder døgnet rundt
Slå Voicemail til, når din virksomhed har brug for det. F.eks. ved travlhed eller udenfor åbningstid.
Få telefonsvarer på opkalds-køer
Alle agenter i en opkalds-kø kan aflytte talebeskederne.
Få en personlig telefonsvarer
– og indtal en særlig hilsen til dem, der ringer.
Modtag talebeskeder via mail
– så du nemt kan aflytte dem, selvom du ikke er ved computeren.
Aflyt talebeskeder via telefonen
Ring op og indtast en pinkode, så du får adgang til de indkomne talebeskeder.
Ring nemt tilbage
– via KontaktCenter-klienten, når du har aflyttet en indtalt besked.