Wallboard:
Synliggør virksomhedens performance i øjeblikket

Et motiverende øjebliksbillede

Wallboard gør det nemt for dine medarbejdere at følge med i, hvordan deres performance er netop nu.

Wallboardet integrerer real-time data fra KontaktCentret med oplysninger fra dit CRM-system, via PowerPoint, så I får I et øjebliksbillede af, hvordan din virksomhed eller en udvalgt afdeling klarer sig.

Wallboard kan f.eks. vise hvor mange agenter, der er tilknyttet din virksomheds KontaktCenter og hvor mange af dem, der er ledige eller optagede netop nu. Det kan vise, hvor mange sager, der er hhv. oprettet og afsluttet i løbet af dagen. Hvor lang den gennemsnitlige opkaldstid er og hvad der ellers er relevant for dig og dine medarbejdere at se.

Når virksomhedens eller afdelingens performance er synlig, kan dine medarbejdere også se, om virksomhedens mål kan nås med den nuværende indsats eller om det kræver en ekstra indsats for at nå dem. På den måde kan Wallboard være en motiverende faktor for dine medarbejdere.

Wallboard opsættes nemt i Powerpoint. Det betyder, at du kan gøre brug af alle PowerPoints præsentationsmuligheder og f.eks. integrere eksterne informationer som budgettal, nyheder og lign.

Kort sagt kan du skræddersy Wallboard til at indeholde lige de informationer, som det er vigtigt for at få vist i din virksomhed.

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Wallboard.png?fit=1000%2C563&ssl=1

Vælg Miralix Wallboard og nyd følgende fordele:

Se performance

Få synliggjort hvordan din virksomhed eller afdeling klarer sig netop nu.

Få hurtigt overblik

Du kan samle og få vist netop de data, der er relevante for din virksomhed.

Nå jeres mål

Dine medarbejdere kan tilpasse deres indsats efter at nå virksomhedens mål, når de kan se, hvordan de klarer sig.

Byg din egen oversigt

Du bestemmer selv, hvordan Wallboardet skal se ud og hvad det skal indeholde.

Vil du vide mere?
Så bestil et opkald her

Udfyld kontaktformularen for at bestille et opkald og få en uforpligtende snak om hvordan vores produkter kan skabe værdi i din virksomhed.

Vi forventer at ringe til dig indenfor et døgn i hverdagene.

Du kan også prøve en Miralix-løsning og få gratis licenser i en måned.

Læs om vores proof of concept-forløb her

Miralix sikrer intelligent håndtering af kundekontakt og gør det nemt at give god kundeservice

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Miralix A/S er Microsoft Gold Communications Partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Har du brug for hjælp?

Så skriv endelig til os. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.