Miralix Wallboard er en licens, som gør det muligt at synliggøre, hvordan jeres kundeservice performer, på baggrund af data fra jeres KontaktCenter-løsning.
Med Miralix Wallboard kan du samle og vise de tal og informationer, der er relevante for virksomhedens KontaktCenter, på en skærm. På den måde får du og dine medarbejdere et fælles øjebliksbillede af, hvordan I klarer jer netop nu.
Du kan f.eks. få vist, hvor mange agenter der er tilknyttet KontaktCenteret og hvor mange af dem, der er ledige eller optagede netop nu. Det kan vise, hvor mange sager, der er hhv. oprettet og afsluttet i løbet af dagen. Hvor lang den gennemsnitlige opkaldstid er og hvad der ellers er relevant for dig og dine medarbejdere at se.
Du kan også integrere real-time data fra KontaktCentret med oplysninger fra virksomhedens CRM-system, så I får I et øjebliksbillede af, hvordan virksomheden eller en udvalgt afdeling klarer sig.
Når virksomhedens eller afdelingens performance er synlig, kan dine medarbejdere også se, om jeres mål kan nås med den nuværende indsats eller om det kræver en ekstra indsats for at nå dem. På den måde kan Miralix Wallboard være en motiverende faktor for dine medarbejdere.
Miralix Wallboard opsættes nemt i Powerpoint. Det betyder, at du kan gøre brug af alle PowerPoints præsentationsmuligheder og f.eks. integrere eksterne informationer som budgettal, nyheder og lign.
Kort sagt kan du skræddersy Miralix Wallboard til at indeholde lige de informationer, som det er vigtigt for at få vist i din virksomhed.
Se performance
Få synliggjort hvordan din virksomhed eller afdeling klarer sig netop nu.
Få hurtigt overblik
Du kan samle og få vist netop de data, der er relevante for din virksomhed.
Nå jeres mål
Dine medarbejdere kan tilpasse deres indsats efter at nå virksomhedens mål, når de kan se, hvordan de klarer sig.
Byg din egen oversigt
Du bestemmer selv, hvordan Wallboardet skal se ud og hvad det skal indeholde.