Workshop for servicechefer:
Sådan gør du serviceafdelingen til virksomhedens naturlige omdrejningspunkt

Har du ansvaret for din arbejdsplads’ serviceafdeling, så gå ikke glip af vores spændende workshop, der giver dig ny inspiration og konkrete værktøjer til hvordan du sikrer, at serviceafdelingen ses som en uundværlig medspiller for virksomhedens succes og ikke som et nødvendigt onde.

Tag med og lær, hvordan du sætter du din serviceafdeling på det organisatoriske landkort, og sikrer, at du som leder for supportfunktionen har taletid ved dine kolleger.

Som servicechef kan det sommetider være svært at få kollegerne fra de andre afdelinger til helt at forstå, hvilke dynamikker der er spil i din afdeling. Der er forskellige mål og fokusområder på tværs, og det gør desværre ofte, at service reduceres til en tung omkostning – set med andres øjne – men sådan behøver det ikke at være.

På denne workshop vil vi arbejde med hvordan du kan:

  • sætte serviceafdelingen på det organisatoriske landkort
  • gøre serviceafdelingen til en kommerciel medspiller
  • forstå og betjene serviceafdelingens kunder (både interne og eksterne)
  • guide medarbejderne med udgangspunkt i mindset og deres rolle
  • inkorporere ”træning af medarbejdere” i ledelsesrollen

Dagen vil i høj grad være præget af vidensdeling på tværs af deltagerne, med diskussionsoplæg samt introduktion til relevante metoder, der kan anvendes i din egen hverdagspraksis. Det er vores mål, at du, dagen efter deltagelse, kan gå i gang med at omsætte dagens inspiration til konkrete aktiviteter i din egen afdeling.

Workshoppen er for dig, der er chef eller teamleder i en serviceafdeling. Du kan både stå i spidsen for en kundeserviceafdeling, et kontaktcenter, virksomhedens salgssupport eller afdelingen for internt salg.

Tilmelding

Der er desværre ingen ledige pladser i øjeblikket. Skriv dig op, så sender vi en mail, når vi åbner op for tilmeldingen til næste workshop:

Når du skriver dig op, accepterer du vores privatlivspolitik. Du accepterer desuden at dine kontaktoplysninger deles med Service Diversity Lab, som workshoppen afholdes i samarbejde med.

Hvem møder du til workshoppen?

Til workshoppen møder du Dan Brandt og Nicolai Jaques Sørensen fra Service Diversity Lab, som hjælper talrige danske virksomheder med at skabe bedre kundeservice og bruge den til at opnå større kommerciel succes. Ofte er det nemlig virksomhedernes kundeservice, der har størst kontakt med kunderne og dermed størst mulighed for at give en god oplevelse, der får kunderne til at komme igen og købe mere.

Dan er specialist i kundeservice og i at identificere de uudnyttede potentialer, der er i virksomhedernes berøringer med kunderne. Dan har 25 års ledelseserfaring fra bl.a. Dansk Supermarked, Arla Foods og B8, og én af hans passioner er at sikre, at vi ikke lader hverdagsmonsteret tage over, men at vi rent faktisk lykkes i de timer vi har.

Nicolai er er specialist i salg, har forfattet en lærebog om salg og har 15 års erfaring som salgskonsulent. Nicolai er mester i at se tingene fra et andet perspektiv og mener, at netop flere metoder og perspektiver på salg er nødvendige for at medarbejderne lykkes og opnår fuldt udbytte af samtalerne med deres kunder.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.