Miralix KontaktCenter:

En løsning dine agenter og kunder vil elske

Miralix Kontaktcenter-løsning

Vil din arbejdsplads håndtere jeres kundekontakt intelligent og yde den bedst mulige kundeservice til jeres kunder? Så er et KontaktCenter fra Miralix det oplagte valg.

Vores KontaktCenter styrker og styrer jeres kundekontakt på tværs af kanaler – til glæde og gavn for både medarbejdere og kunder. Det samler en lang række informationer i et brugervenligt og overskueligt design, så du nemt og hurtigt kan finde netop dét, der kan hjælpe dine kunder videre.

Når vi skræddersyer en løsning til jer, ser vi bl.a. på hvilke kanaler I servicerer, hvor medarbejderne skal arbejde fra og hvilke funktioner de har brug for samt hvilke systemer I evt. ønsker at integrere med.

Miralix Kontaktcenter er en skalérbar løsning, som kan bruges af virksomheder i alle størrelser. For mere info, læs “Hvem kan bruge et KontaktCenter?”.

Kanaler i Miralix KontaktCenter

Tale
Chat
Email
SMS
Opgaver
Webchat & SoMe

Hvor kan Miralix KontaktCenter bruges?

https://i0.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix_omstillingsbord.png?fit=215%2C173&ssl=1
I omstillingen

– via Miralix Office Operator, der er udviklet til medarbejdere, som hurtigt skal kunne hjælpe kunderne videre.

https://i1.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Miralix-Desktop-KontaktCenter-klient.png?fit=215%2C173&ssl=1
På kontoret

– via Miralix Desktop, som både kan bruges af agenter, der skal besvare kø-opkald, og medarbejdere, som blot skal have en enkel arbejdstelefon.

https://i2.wp.com/www.miralix.dk/wp-content/uploads/Brug_Miralix_KontaktCenter_paa_farten_.png?fit=93%2C173&ssl=1
På farten

– via vores mobil app, Miralix Go, som både kan bruges af agenter, der skal besvare kø-opkald, og medarbejdere, som blot skal have en enkel arbejdstelefon.

Løsningstyper

Ren Miralix-løsning

Vores KontaktCenter er udviklet til at fungere selvstændigt og kan enten leveres via cloud hosting eller on-premise.

Du vælger selv, om du vil have en løsning med én eller flere kontaktkanaler.

Integreret Miralix-løsning

Vil du gerne udbygge vores KontaktCenter med eksterne systemer og/eller mere funktionalitet, har vi udviklet en lang række integrationer til platforme som f.eks. Microsoft Teams og til systemer som f.eks. Zendesk.

Vi kan også hjælpe med SIP-telefoner fra Poly, som er testet og godkendt til brug sammen med vores løsning.

Mobil-løsning

Vil du gerne bruge mobiltelefonen som din primære arbejdstelefon, kan du få vores KontaktCenter som en mobil løsning.

Ved hjælp af vores mobil app, Miralix Go, får du KontaktCenter-funktionalitet i lommeudgave og får mulighed for at besvare kø-opkald, uanset hvor du er.

Funktioner i Miralix’ KontaktCenter

Når du skal vælge et nyt KontaktCenter, er én af de vigtigste ting, du først skal have afklaret, hvilke funktioner du har brug for. Kan du nøjes med de funktioner, du måske har i forvejen eller er der flere/nye funktioner, der kan gøre arbejdsdagen nemmere for dig og dine kollegaer?

Miralix’ KontaktCenter-løsning indeholder en lang række standard-funktioner, som hver dag hjælper hundredvis af danske virksomheder. Derudover kommer en lang række tilvalg til dig, som ønsker endnu flere muligheder for at optimere dine arbejdsgange og gøre det nemt at give god service.

Nedenfor kan du se nogle af vores mest populære funktioner. Kontakt os for en mere dybdegående gennemgang af funktionerne i vores KontaktCenter.

Tilgængelighed 

Med unified presence dvs. status fra noter, mobiltelefon, lokalnummer, kalender og Skype for Business eller Microsoft Teams, er det nemt at se, om en kollega er tilgængelig og kan modtage et opkald eller om der f.eks. skal tages imod en besked.

Hot items

Med hot items kan du nemt give dine kunder vigtig information, inden de bliver stillet videre til en medarbejder. Du bestemmer selv, hvor i din telefonkø talebeskederne skal afspilles og hvad de skal indeholde. Brug dem f.eks. til kampagner, åbningstider eller driftsinformation.

Skills

Angiv hvilke kompetencer dine agenter har og hvilket niveau kompetencerne er på. Så kan indkommende henvendelser automatisk routes til den medarbejder, der har de bedste kompetencer til henvendelsen.

Sidst talt med

Se hvilken kollega din kunde sidst talte med og omstil hurtigt til personen, hvis kundens henvendelse drejer sig om samme sag.

Callback

Giv dine kunder mulighed for at blive ringet op, uden at miste deres plads i køen, hvis der er travlt, når de ringer.

Omstilling af opkald

Stil et opkald om til en kollega enten direkte (’koldt’) eller ved at tale med din kollega først (’varmt’).

Opkaldskvalifikation

Giv agenterne mulighed for at angive, hvad en henvendelse drejede sig om og få bedre statistik omkring typen af henvendelsen I modtager.

Åbningstider

Opsæt forskellige åbningstider for hverdage, weekender og helligdage. Vi har registreret de næste 99 års danske helligdage i systemet, så KontaktCenteret automatisk aktiverer jeres helligdagsåbningstider, efter de er opsat første gang. Du kan også manuelt håndtere midlertidige åbningstider.

Regler

Opsæt regler for, hvad der skal ske, hvis bestemte betingelser i KontaktCenteret er opfyldt. F.eks. hvis en bestemt kunde ringer ind; hvis der er lang ventetid eller hvis der er for få agenter logget ind. Du kan også vælge, om henvendelser skal fordeles ligeligt mellem agenterne eller tildeles afhængigt af, hvem der er ledig.

Automatiske hændelser

Lav automatisk opslag i f.eks. dit CRM-, ERP- eller kundeservice-system, når en henvendelse modtages. Slå f.eks. opkalderen op eller opret en ny sag.

IVR

Giv dine kunder mulighed for at fortage tastevalg, f.eks. valg af afdeling, indtastning af kundenumre m.m., inden der stilles videre til en medarbejder.

Tag imod en besked

Hvis din kollega ikke kan tage imod en opkald, kan du tage imod en besked og sende den til vedkommende enten via sms eller mail.

Få statistik du kan handle på

Få detaljeret statistik omkring dit KontaktCenter med Miralix View og brug den til at analysere og optimere jeres kundeservice samt til at lave bedre vagtplaner, budgetter, dokumentation osv.

Miralix View giver dig adgang til statistiske data om dit KontaktCenter så du kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag

Integrer KontaktCenteret med eksterne systemer og platforme

Vores KontaktCenter-løsning er udviklet, så den kan gøre din arbejdsdag lettere. Det betyder bl.a. at løsningen både kan integreres med de mest almindelige telefoniplatforme og en række populære CRM- og ERP-systemer.

Læs mere om hhv. de platforme vi understøtter og de systemer vi integrer til ved at klikke på knapperne nedenfor.

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix - intelligent håndtering af kundekontakt

Snedkervej 5
DK-8722 Hedensted
CVR nr.: 26231345

Tlf: +45 76 41 09 00
Email: info@miralix.com

Ring til helpdesk
Åbningstider

Mandag-torsdag: Kl. 08.00-16.00
Fredag: Kl. 08.00-15.00.

> Gå til support-siden

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.
Miralix er SKI leverandør: Køb Miralix KontaktCenter på SKI 02.06