Miralix Task-to-Chat:
Gør det muligt at tildele opgaver
via chat i dit KontaktCenter

Miralix Task-to-Chat er en ekstra funktion du kan tilkøbe til dit Miralix KontaktCenter, så det bliver muligt at tildele opgaver til agenter via chat i Miralix Desktop-klienten.

Med Miralix Task-to-Chat kan du overføre sager fra f.eks. dit CRM-system til Miralix’ KontaktCenter og tildele dem til agenter på samme måde som du kan tildele opkald fra dine kunder.

Når en sag oprettes, overføres den automatisk til en opgave-kø i KontaktCenteret. Køen kan ses i KontaktCenter-fanen i Miralix Desktop, ligesom opkalds-køer.

Tildeling af opgaver via chat fungerer på samme måde som når et opkald tildeles til en agent. Du kan altså bruge skill based routing og automatisk tildele opgaven til den ledige agent, der har de bedste kompetencer til at løse den. Alternativt kan du opsætte opgavekøen som en plukke-kø.

Når opgaven tildeles til en ledig agent, vil den blive synlig i form af en ’toaster’, der popper op på skærmen og giver mulighed for at acceptere eller afvise opgaven.

Accepterede opgaver vises, håndteres og afsluttes i chat-fanen i Miralix Desktop, hvor det også er muligt at omstille opgaven til en kollega. Agenten vil stå som optaget, indtil opgaven er afsluttet.

Afvises opgaven, vil den blive sendt videre til den næste ledige agent.

Miralix Task-to-Chat kan bruges af alle medarbejdere, der har en Miralix Desktop Agent-licens eller en Miralix Desktop Agent Lite-licens.

Fordele ved at vælge Miralix Task-to-Chat:

  • Du kan samle opgaver, intern chat og opkald fra kunder i Miralix’ Desktop-klienten. Dermed kan du arbejde mere effektivt, uden at skulle lære et nyt system at kende.
  • Du kan automatisk tildele opgaven til den agent, der har de bedste kompetencer til at løse den.
  • Du kan se real-time information om opgave-køen; antal agenter, der er logget ind, antal opgaver i kø, gennemsnitlig behandlingstid og antal behandlede opgaver.
  • Du kan se om dine kollegaer er tilgængelige, inden du videresender en opgave.
  • Du kan få statistik om de indkommende opgaver, på samme måde som for opkald.
Miralix Desktop med Task-to-Chat

Klar til at se, hvordan Miralix-løsningen virker?

Miralix er Microsoft Gold Communications partner

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

Miralix er AudioCodes Registered Partner. Kontakt os for mere information.